close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלון בניו יורק

מערכת שורשל כסליו, תשעח18/12/2017

בעת חיפוש מלונות ללינה קצרה או ארוכה, חשוב לברר מהארץ על מחיריהם של מלונות שונים בניו יורק

תגיות:
ניו יורק, ניו יורק! העיר והחלומות, העיר שלא שוקטת אף פעם. ניו יורק מציעה למבקרים בה אינספור אטרקציות מרתקות שלא מפסיקות לעורר ולהדהים, מסעדות מהטובות בעולם, מוזיאונים מרשימים וכמובן, פסגת הפאן – בזבוזים במקומות הכי נחשבים וברשתות המותגים המציעות את השמות היוקרתיים ביותר בעולם.

טיול בארצות הברית בכלל ובניו יורק בפרט מצריך הכנה מראש. חיפוש אחר מלון בניו יורק מצריך גם הוא עבודת בית קטנה. כך, בעת חיפוש והשוואה בין דירות נופש, מלונות שונים ואזורי לינה במנהטן והאזור, חשוב להכיר את המנטליות ולהתמצא במחירים.

בין היקר לזול: מלון בניו יורק
מי שכבר מכיר את הסטטוס קוו בארצות הברית יודע כי חיפוש אחר מלונות בניו יורק אינו עניין של מה בכך: שלא כמו באירופה או במקומות אחרים, הפערים בין מלון בניו יורק המצטיין בחמישה כוכבים ובשירות איכותי ובין מלון ממוצע במחיר זול – הינם פערים עצומים. לפיכך, בעת חיפוש מלונות ללינה קצרה או ארוכה, לנסיעת עסקים או לשופינג, לביקור קצר או אפילו קפיצה לאירוע משפחתי, חשוב לברר מהארץ על מחיריהם של מלונות שונים בניו יורק.

מיקום, מיקום, מיקום
האמרה המוכרת בעולם הקניות היא המיקום, אבל היא נכונה לא רק לתחום זה. חיפוש אחר מלון בניו יורק מגלה כבר בהתחלה את חשיבותו של המיקום: מלונות איכותיים ממוקמים במרכז ועולים בהתאם ואילו מלונות בעלי גישה בעייתית למרכזים ההומים יכולים להציע לכם מחירים נמוכים יותר אבל החסרון בא לידי ביטוי במרחק. לעתים רבות, מלונות אלו יהיו ממוקמים באזורים רחוקים מהמרכז ויצריכו אתכם לנסיעות רבות.

מחירים ממוצעים במלונות בניו יורק
מחיר ממוצע במלון בניו יורק מתחיל מכמה אלפי שקלים ללילה. כך, אם מצאתם דיל טוב במלון במרכז העיר שמחירו מסתכם ב 100 או ב-200 דולר ללילה, הרי שעליתם על עסקה ממש טובה. יחד עם זאת, אם אתם חכמים, סביר להניח שתרצו להשוות עם מלונות אחרים ולבדוק את איכות השירות הניתנת בכל אחת ממקומות הלינה שיעלו בחיפוש שלכם. חשוב לבדוק מספר פרמטרים טרם סגירת עסקה עם מלון בניו יורק או באזור סמוך:
רצוי להיעזר באיש קשר או סוכנות ישראלית אשר תקשר אתכם למלונות הכי שווים בניו יורק. סוכנויות ישראליות רבות אף משיגות מחירים אטרקטיביים יותר ממקומות אחרים ולעתים קרובות משיגות מחירים אטרקטיביים ונמוכים במיוחד לחבילות נופש או עסקאות על בסיס אירוח מלא במגוון סוגים של מלונות בניו יורק. לפיכך, בפעם הבאה בה תחפשו לינה, בין אם מדובר בדירות נופש, בין אם מדובר באזורי לינה במנהטן ובין אם מדובר במלונות ברמות שונות, כדאי לפנות לאנשי קשר המתמצאים בנושא ויוכלו להפנות אתכם להצעות מסוגים שונים, ביניהן תמצאו את זו שהכי מתאימה לכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה